Pot să portez un număr pe YOXO și să îl administrez din contul meu existent?

Da, acum poți să îți portezi un număr de telefon, indiferent de rețea, direct din aplicația YOXO și pe care să îl poți administra din contul tău YOXO existent.

Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Intră în aplicația YOXO și alege opțiunea Mai mult
  2. Alege apoi ”Abonamentele tale”
  3. În ecranul care se deschide, alege opțiunea ”Adaugă un abonament nou OXO”
  4. Alege, mai departe, configurația pe care vrei să o aibă noul abonament
  5. În pasul următor va trebui să alegi dacă vrei să activezi un număr nou sau dacă vrei să treci un număr existent, indiferent de rețea, pe YOXO.

În continuare, va trebui să urmezi pașii indicați în aplicație pentru portarea numărului de telefon.

Câteva lucruri pe care este important să le știi:

  • Datele tale contractuale nu se vor modifica, întrucât noul abonament se va activa într-un cont YOXO existent.
  • Dacă alegi să faci plata cu același card declarat pentru abonamentul YOXO existent, nu va mai fi necesară validarea acestuia. Dacă alegi să faci plata cu un card nou, validarea cardului se va face prin retragerea sumei de 1 leu din contul tău, care îți va fi returnat imediat.

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup