Întrebări frecventeFacturi, plăți și consum
Mai mult
Pot să primesc factura pe persoană juridică?
Mai mult
Cum se reconectează abonamentul meu după efectuarea plății restante?
Mai mult
Cum pot să plătesc factura YOXO?
Mai mult
Ce se întâmplă dacă nu consum toate beneficiile incluse într-o lună?
Mai mult
Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?
Mai mult
Cum pot sa vizualizez / descarc factura YOXO?
Mai mult
Cum pot să îmi schimb/șterg cardul din aplicația YOXO?
Mai mult
Pot plăti în aplicația YOXO și alte abonamente de pe contul meu Orange?
Mai mult
Cum primesc banii înapoi pentru internetul neconsumat la abonamentul YOXO?
Mai mult
Pot modifica data recurenței de plată a facturii?
Mai mult
Pot sa amân plata facturii?
Mai mult
Dacă mai am și alte abonamente Orange, primesc o singură factură pentru toate?
Mai mult
Ce se întamplă dacă nu plătesc abonamentul la timp?
Mai mult
Când mi se emite factura pentru abonament și opțiuni?
Mai mult
Cum pot să am acces la detaliile de convorbiri?
Mai mult
Ce se întâmplă dacă am consumat tot internetul configurat inițial?
Mai mult
Cum verific consumul de internet, minute&SMSuri și opțiuni pe abonamentul YOXO?