Întrebări frecventeActivare abonament

Mai mult
Care este perioada contractuală minimă pentru abonamentul YOXO?
Mai mult
Ce fac dacă am urmat toți pașii de activare a SIM-ului primit, dar abonamentul YOXO nu se activează?
Mai mult
Ce fac dacă nu s-a procesat verificarea cardului pentru activarea abonamentului?
Mai mult
Ce pot să fac dacă nu am primit SIM-ul pentru YOXO?
Mai mult
Ce se întâmplă cu punctele Thank You / bonusul Phone Credit dacă trec la un abonament YOXO?
Mai mult
Cine poate activa un abonament YOXO?
Mai mult
Cu ce dispozitive pot folosi YOXO?
Mai mult
Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?
Mai mult
Cum pot să trec un număr Orange pe YOXO?
Mai mult
Cum rezolv o problemă pe care o întâmpin la activarea abonamentului YOXO?
Mai mult
În ce rețea funcționează abonamentele YOXO?
Mai mult
Mi s-a spus ca numărul nu este eligibil, de ce?
Mai mult
Pe un cont existent pot activa încă un abonament YOXO?
Mai mult
Pot folosi cartela SIM YOXO comandată pentru o altă activare decat cea pentru care am primit-o?