Pot să adaug un alt abonament YOXO existent în contul meu YOXO?
Da, poți să adaugi în contul tău un număr de telefon YOXO existent pentru a-ți administra abonamentele din același loc.
Poți muta în contul tău doar abonamentele YOXO pentru care ești titular (înregistrate cu cartea ta de identitate). Dacă nu sunt activate pe același nume, cu aceleași date personale, nu se poate face această modificare. Deocamdată schimbarea de titular nu este posibilă pentru abonamentele YOXO.
Atenție: trebuie să știi că, după ce adaugi un număr în contul tău, el nu va mai putea fi administrat din contul initial, de pe care a fost transferat. În schimb, poți instala aplicația mobilă YOXO pe mai multe dispozitive și te poți conecta cu aceleași credențiale.
Pentru a muta un număr existent în contul tău trebuie să urmezi acești pași:
- Intră în aplicația Yoxo și alege opțiunea Mai mult
- Alege apoi Abonamentele tale
- În ecranul care se deschide, alege opțiunea Adaugă un abonament existent Yoxo
- Intodu numărul de telefon Yoxo pe care vrei să îl administrezi din acest cont
- După verificarea numărului respectiv, vei primi un cod PIN prin SMS, pe care va trebui să îl introduci în ecranul următor. După introducere codului PIN, contul vechi al numărului adăugat în contul tău nu va mai avea un număr de telefon asociat.
- Apoi vei putea să alegi un nume sub care va fi afișat numărul de telefon nou adăugat în contul tău