Pe un cont existent pot activa încă un abonament YOXO?
Poți activa maximum 10 abonamente YOXO pe un cont existent (același CNP), indiferent de tipul de activare pe care îl alegi:
- Activezi abonamentul cu un număr de telefon nou pe care îl alegi direct din aplicație
- Îți păstrezi numărul Orange, indiferent dacă aparține unui abonament sau unei cartele Prepay (vezi mai multe detalii aici )
- Portezi un număr din altă rețea mobilă din România
Ca titular, dacă ai deja un cont YOXO, poți adăuga abonamentul nou pe același cont, pentru a administra toate numerele din același spațiu. Datele tale contractuale nu se vor modifica. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
- Intră în aplicația YOXO și alege opțiunea Mai mult
- Alege apoi ”Abonamentele tale”;
- În ecranul care se deschide, alege opțiunea ”Adaugă un abonament nou YOXO”;
- Alege, mai departe, configurația pe care vrei să o aibă noul abonament;
- În pasul următor va trebui să alegi numărul de telefon pe care îl vei folosi cu YOXO - nou sau păstrezi un număr existent (Orange sau din altă rețea națională).
În continuare, urmează pașii indicați în aplicație pentru activarea noului abonament. Dacă alegi să faci plata cu același card declarat pentru abonamentul YOXO existent, nu va mai fi necesară validarea acestuia. Dacă alegi să faci plata cu un card nou, validarea cardului se va face prin retragerea sumei de 1 leu din contul tău, care îți va fi returnat imediat. De asemenea, noul card va fi cel care se va utiliza pentru plata facturilor pentru ambele numere de telefon.