Cum rezolv o problemă pe care o întâmpin la activarea abonamentului YOXO?
Dacă întâmpini probleme în cadrul procesului de activare a abonamentului, îți recomandăm să urmezi instrucțiunile de mai jos, în funcție de situația în care te afli:
Nu am primit codul PIN prin SMS
Dacă nu ai primit codul PIN de verificare prin SMS, este posibil să existe unul dintre următoarele motive:
- Este o întârziere de trimitere SMS. Te rugăm să reîncerci trimiterea acestuia.
- Dacă ai introdus un număr de telefon greșit, nu vei primi codul PIN. Verifică dacă ai introdus corect numărul de telefon în aplicatia YOXO.
- Verifică dacă ai o conexiune la internet stabilă și dacă telefonul tău este conectat la o rețea Wi-Fi sau la rețeaua mobilă.
Dacă ai primit un mesaj de eroare, încearcă să soliciti un nou cod PIN.
Nu s-a procesat verificarea cardului sau plata abonamentului după activarea cartelei SIM
- La plasarea comenzii, pentru validarea cardului, încercăm retragerea sumei de 1 leu, pe care o returnăm în aceeași zi 🡪 te rugăm să verifici dacă aveai suficienți bani pe card
Am urmat toți pașii de activare a SIM-ului primit prin curier, dar abonamentul YOXO nu se activează
Dacă ai urmat toți pașii descriși în aplicație și cartela nu este încă activă, te rugăm să intri pe Messenger și să îi spui acest lucru operatorului.În cazul în care ai în continuare nevoie de ajutor, îți recomandăm sa contactezi Serviciul clienți.