YOXO

Mi s-a spus ca numărul nu este eligibil, de ce?

Ai primit acest răspuns deoarece numărul tău se află într-una din următoarele situații:

  • Nu te afli în afara perioadei contractuale sau în ultima lună de contract a abonamentului tău Orange ⇒ află ce perioada contractuală are abonamentul Orange; poți trece la YOXO doar când se îndeplinește această condiție
  • Ai rate în curs de plată pentru un dispozitiv cumpărat la Orange à înainte de a solicita migrarea la YOXO, trebuie să achiți toate ratele rămase
  • Numărul tău este într-un pachet de servicii de tip Love sau Family
  • Cartea de identitate scanată nu corespunde cu titularul numărului de telefon înregistrat la Orange à dacă dorești să preiei un număr care acum are un alt titular, trebuie ca, înainte de a cere migrarea la YOXO, să faci o schimbare de titular sau să soliciți mutarea lui pe Prepay.
  • Numărul este de tip business à deocamdată oferta YOXO este disponibilă doar pentru persoane fizice. Ar trebui ca înainte de a cere trecerea numărului pe YOXO să îl preiei pe numele tău, pe persoană fizică. Află cum se face această modificare pentru clienții Orange. Dacă ești clientul altui operator de telefonie mobilă, îți recomandăm să contactezi Serviciul clienți al companiei respective.
  • Numărul de telefon introdus are deja un abonament YOXO activ și este folosit pe alt cont Orange

 

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO