Dacă am reziliat abonamentul, îmi mai pot porta numărul pe YOXO ?
Acest lucru este posibil doar dacă numarul a fost folosit ca abonament înregistrat pe persoana fizică, la un operator de telefonie mobilă din România, pe contul titularului care solicita portarea.
. Chiar dacă acesta a fost închis între timp, poți porta numărul respectiv pe YOXO în doi pași :
1. Portezi întâi la o cartelă Prepay Orange deoarece YOXO funcționează în această rețea. Poți face cererea dintr-un magazin Orange. Va trebui să ai la tine cartea de identitate și o factură recentă, emisă de operatorul respectiv. Vei completa o cerere de portare și va trebui să achiziționezi o opțiune Prepay pe care o vei folosi pe numărul temporar, până se efectuează portarea numărului tău.
2. Faci trecerea la YOXO din aplicație, după ce s-a activat numărul tău pe Prepay Orange. Află aici cum.
Pentru ca portarea să se poată face, trebuie să se îndeplinească următoarele condiții:
► Abonamentul (căruia i-a aparținut numărul pe care dorești să-l treci pe YOXO) să fi fost închis la cererea ta
► Solicitarea de portare trebuie să ajungă la Orange în cel mult 31 de zile calendaristice de la data în care s-a procesat rezilierea abonamentului tău. De exemplu, dacă rezilierea s-a procesat pe 18 mai, cererea de portare trebuie să fie înregistrată în sistemul Orange până pe 17 iunie inclusiv.
Întrucât cererea de portare inițiată de Orange în numele tău trebuie să fie acceptată de fostul operator, îți recomandăm ca, înainte de a veni într-un magazin Orange, să contactezi Serviciul clienți al acestuia pentru a te asigura că numărul respectiv îndeplinește toate condițiile necesare.