Cum sunt afectat de oprirea graduală a rețelei 3G de către Orange?
Începând din 2024, Orange renunță gradual la rețeaua 3G, iar toți clienții afectați de acest proces vor fi contactați telefonic, prin email sau SMS pentru a li se oferi o soluție alternativă. Dacă folosești un terminal 2G/3G vei putea folosi în continuare serviciile de voce și SMS prin rețeaua 2G. Pentru a putea accesa serviciul de internet îți recomandăm înlocuirea telefonului cu unul compatibil 4G/5G.
Dacă ai deja un telefon 4G/5G dar nu te poți conecta la rețeaua 4G/5G, te așteptăm în magazinele Orange pentru verificarea și înlocuirea cartelei SIM cu una compatibilă 4G/5G. La schimbarea cartelei se păstrează numărul de telefon și oferta existentă pe acesta.
Oprirea rețelelor 3G se întâmplă peste tot în lume, existând țări în care serviciile de roaming funcționează doar prin rețele 4G/5G. Dacă întâmpini orice dificultăți și nu găsești răspunsuri la intrebarile tale, te așteptăm pentru asistență pe Chatul din aplicația YOXO.
Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a te pregăti de închiderea 3G?
1. Verifică dacă terminalul tău este compatibil 4G/5G.
2. Asigură-te că setările terminalului permit conectarea la rețeaua 4G/5G.
3. Verifică dacă funcția Apel 4G (VoLTE) este pornită din setările telefonului tău.
4. Activează "Apel Wi-fi" din setările telefonului tău.
5. Dacă ai neclarități scrie-ne in Chatul din aplicatia YOXO
Nu ai găsit ce căutai?
YOXO
HelperAI
Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!
powered by Gen AI

