Cum șterg contul și/sau datele din aplicația YOXO?
Ștergerea datelor din cont
Datele contului YOXO se pot șterge doar dacă se îndeplinesc aceste condiții:
• Ești titularul contului
• Nu mai există niciun număr activ/aflat în perioada de grație/suspendat în cont
• Ai toate facturile achitate și nicio datorie către YOXO
• Nu ai în derulare procese de activare pentru alte numere (portare din alte rețele, comenzi de numere noi sau trecerea unor numere de la Orange la YOXO)
• Nu ai în derulare comenzi în Magazinul YOXO
Informațiile care vor fi șterse din contul YOXO sunt următoarele:
• Date personale ( Nume, prenume, adresa email, adresa de facturare);
• Informații cu privire la numerele YOXO ( data de activare, data de închidere, resursele alocate, statusuri)
• Informații cu privire la beneficiile alocate
• Informații cu privire la contract
• Informații cu privire la card și plățile efectuate
• Istoricul din YOXO
Solicitarea de ștergere a datelor se poate face din secțiunea “Mai Mult”, accesezi contul tău (în partea de sus a ecranului, deasupra abonamentului selectat), apoi, în partea de jos a meniului, există buton pentru ștergerea datelor ,,Închide contul tău YOXO"/ ,,Șterge toate datele personale".
Ștergerea contului YOXO
Contul YOXO poarte fi șters doar dacă nu mai există niciun număr activ/aflat în perioada de grație/suspendat în cont. După procesarea solicitării, vei primi o confirmare prin email / SMS / notificare în aplicație.
După ștergerea contului, nu te vei putea conecta în aplicația YOXO cu datele respective, dar le vei putea folosi în continuare pentru a te loga în alte aplicații Orange dacă ți-ai făcut cont pentru ele (MyOrange, Orange TV GO, Orange Cloud, etc). Dacă vei dori să fii din nou client YOXO, va trebui să inițiezi un proces pentru crearea unui cont nou.
Ștergerea unui card asociat contului se face automat atunci când îți închizi abonamentul și nu mai ai alte abonamente YOXO active și asociate acelui cont. Cât timp ai cel puțin un abonament YOXO activ în cont, poți doar să înlocuiești cardul, cu un altul, nu ai posibilitatea să îl ștergi.
Mai multe detalii găsești în Termenii și condițiile de utilizare a aplicației.