Cum și unde pot să schimb cartela SIM defectă/pierdută?
Schimbarea de SIM se face doar la cererea titularului de abonament, care trebuie să prezinte un act de identitate. În funcție de motivul pentru care este nevoie să faci acest lucru, urmează instrucțiunile specifice scenariului respectiv.
► Dacă SIM-ul tău este defect sau dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard ) deoarece ți-ai schimbat telefonul / dispozitivul pe care folosești YOXO:
- Înlocuirea se face gratuit;
- Poți merge în orice magazin Orange Shop;
- Pentru a afla dacă un SIM este defect, îți recomandăm să faci următorul test: introdu cartela SIM în alt telefon compatibil cu rețeaua Orange şi, invers, alt SIM în acel terminal. În situația în care constați că SIM-ul nu funcționează nici în celelalt telefon, va fi necesară o înlocuire a cartelei.
În cazul în care cartela SIM a fost pierdută ori furată sau dacă a fost deteriorată, înlocuirea se poate face doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri)