Întrebări frecvente despre activare abonament
Întrebări frecvente despre activare abonament
Cum pot trece la noua ofertă YOXO dacă am deja un abonament YOXO activ?
Ce fac dacă am urmat toți pașii de activare a SIM-ului primit, dar abonamentul YOXO nu se activează?
Ce fac dacă nu s-a procesat verificarea cardului pentru activarea abonamentului?
Cum rezolv o problemă pe care o întâmpin la activarea abonamentului YOXO?
Cum pot să trec un număr Orange pe YOXO?
Pe un cont existent pot activa încă un abonament YOXO?
Cu ce dispozitive pot folosi YOXO?
Cine poate activa un abonament YOXO?
În ce rețea funcționează abonamentele YOXO?
Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?
Ce pot să fac dacă nu am primit SIM-ul pentru YOXO?
Mi s-a spus ca numărul nu este eligibil, de ce?
Ce se întâmplă cu punctele Thank You / bonusul Phone Credit dacă trec la un abonament YOXO?
Care este perioada contractuală minimă pentru abonamentul YOXO?