YOXO

Întrebări frecvente despre activare abonament

Întrebări frecvente despre activare abonament

Mai mult

Cum pot trece la noua ofertă YOXO dacă am deja un abonament YOXO activ?

Mai mult

Ce fac dacă am urmat toți pașii de activare a SIM-ului primit, dar abonamentul YOXO nu se activează?

Mai mult

Ce fac dacă nu s-a procesat verificarea cardului pentru activarea abonamentului?

Mai mult

Cum rezolv o problemă pe care o întâmpin la activarea abonamentului YOXO?

Mai mult

Cum pot să trec un număr Orange pe YOXO?

Mai mult

Pe un cont existent pot activa încă un abonament YOXO?

Mai mult

Cu ce dispozitive pot folosi YOXO?

Mai mult

Cine poate activa un abonament YOXO?

Mai mult

În ce rețea funcționează abonamentele YOXO?

Mai mult

Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?

Mai mult

Ce pot să fac dacă nu am primit SIM-ul pentru YOXO?

Mai mult

Mi s-a spus ca numărul nu este eligibil, de ce?

Mai mult

Ce se întâmplă cu punctele Thank You / bonusul Phone Credit dacă trec la un abonament YOXO?

Mai mult

Care este perioada contractuală minimă pentru abonamentul YOXO?

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil