YOXO

Cum pot să trec un număr Orange pe YOXO?

Dacă ești client Orange, îți poți migra numărul de telefon pe oferta YOXO direct din aplicația mobilă YOXO. Nu este nevoie să faci portare deoarece abonamentul YOXO funcționează în aceeași rețea, Orange.  
Dacă ai cartelă Prepay, trebuie să știi că

  • Resursele existente (credit sau beneficii din opțiuni) nu vor mai fi disponibile pe numărul tău începând cu data de la care se va activa noul abonament YOXO
  • Programul Phone Credit nu este disponibil pentru YOXO, deci creditul acumulat nu va mai fi disponibil după migrare. Află cât credit ai acumulat în Phone Credit

Dacă ai abonament, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:

  • Ești titularul de abonament
    Trebuie să te afli în afara perioadei contractuale sau în ultima lună de contract
  • Abonamentul tău nu este într-un pachet de tip Orange Family sau Orange Love
    Nu ai facturi neachitate și sunt achitate ratele tale de la Orange (dacă ai) 
  • Numărul nu este suspendat sau închis
  • Programul Orange Thank You nu este disponibil pentru abonamentul YOXO. Dacă ai un singur număr de telefon pe cont, la trecerea pe YOXO, punctele Thank You acumulate se vor pierde; le poți folosi înainte de a-ți activa abonamentul. Dacă ai mai multe abonamente pe cont, punctele vor rămâne în contul tău Orange.

Activarea abonamentului se face exclusiv în aplicația YOXO – nu se poate face în magazinele fizice sau pe alte canale. Tot procesul are loc online, nu este nevoie să ne aduci documentele în magazin (ca în cazul altor abonamente). Aplicația YOXO este disponibilă pentru Android, Huawei, cât și pentru iOS.
*Important: Poți iniția doar un singur proces de trecere la un abonament YOXO în același timp, din aplicație. Dacă ai mai multe numere pe care dorești să le treci pe YOXO, trebuie să faci modificarea pentru fiecare, pe rând (după ce se activează primul, faci cererea pentru următorul și tot așa).
Înainte de a începe, asigură-te că ai la îndemană: 

  • Cartea de identitate
  • Un card de credit valid (se acceptă inclusiv Revolut)
  • Acces la adresa email pe care o vei asocia contului YOXO

Pentru a-ți activa abonamentul, intră în aplicația YOXO unde va trebui să faci următoarele acțiuni (urmând pașii din aplicație):
1. Ai posibilitatea de a adăuga abonamentul nou pe un cont YOXO existent (dacă ai unul și dorești acest lucru) pentru a administra toate numerele din același spațiu:

  • Pentru a adăuga abonamentul nou pe același cont, intră în aplicația YOXO și alege Mai mult > Abonamentele tale > Adaugă un abonament nou YOXO. Datele tale contractuale nu se vor modifica.
  • Dacă nu ai un cont YOXO sau nu dorești să asociezi noul abonament unui cont existent, mergi direct la pasul 2 și ulterior și se va cere să creezi un cont folosind o adresă de email      

2. Alegi configurația dorită pentru noul abonament
3. Introdu numărul de telefon Orange pe care vrei să îl treci pe abonamentul YOXO
4. Scrie în aplicație codul PIN de verificare, trimis prin SMS pe numărul pe care dorești să îl activezi pe YOXO.

5. Scanează cartea de identitate a titularului numărului
6. Se stabilește data de activare a abonamentului, care este, totodată, prima zi din cele 30 de zile de valabilitate a abonamentului. Factura se emite la fiecare 30 de zile.
7. Introdu datele cardului tău bancar pentru înregistrarea sa în aplicație și verificarea acestuia (1 RON îți va fi retras din cont și va fi returnat în aceeași zi). Plata abonamentului se va efectua în ziua în care se activează abonamentul. Cardul acesta va fi utilizat și ulterior pentru plata recurentă a facturilor.
8. Așteaptă să se activeze abonamentul, la data aleasă în calendar. Îți vom trimite un SMS când efectuăm schimbarea. Tot acum se va face și plata sa. Asigură-te că ai bani pe card în ziua activării abonamentului deoarece banii se retrag automat de pe cardul înregistrat.
9. Restartează telefonul pentru a te reconecta la rețea, cu noul abonament activ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO