YOXO

Cum pot să portez un număr din altă rețea la YOXO?

Portarea unui număr din altă rețea națională la YOXO se face exclusiv în aplicația YOXO, indiferent dacă este o  cartelă preplătită sau un abonament al carei titular este o persoană fizică (deocamdată nu poți porta la YOXO un număr de abonament înregistrat pe persoană juridică).  

Aplicația YOXO este disponibilă pentru Android, Huawei, cât și pentru iOS.

Înainte de a începe, asigură-te că ai la îndemană: 

  • cartea de identitate
  • pentru numărul pe care dorești să îl portezi, mai ai nevoie de:
  • dacă este abonament 🡪 ultima factură de la operatorul tău curent de telefonie mobilă 
  • dacă este cartelă preplătită 🡪 o fotografie a cartelei SIM în care se vede seria de pe SIM 
  • card de credit valid (se acceptă inclusiv Revolut). Dacă adaugi numărul la un cont YOXO existent și alegi să faci plata cu cardul declarat deja pentru abonamentul YOXO activat anterior, nu este necesară validarea. Dacă alegi să înregistrezi un card nou, validarea sa se va face prin retragerea sumei de 1 leu din contul tău (îți va fi returnat imediat).

Ai posibilitatea de a crea un cont YOXO nou sau poți să adaugi numărul portat pe același cont (dacă mai ai deja cel puțin un abonament YOXO), pentru a-ți administra toate numerele în același loc. În această situație, datele tale contractuale nu se vor modifica. 

Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Intră în Aplicația YOXO > opțiunea Mai mult > alege Abonamentele tale > alege Adaugă un abonament nou YOXO 
  2. Alege configurația noului abonament 
  3. Selecteaza Îmi păstrez numărul, iar in continuare urmează pașii indicați în aplicație pentru portarea numărului de telefon.

Dacă ai deja un abonament YOXO, poți adăuga numărul portat pe același cont, pentru a administra toate numerele din același spațiu. Datele tale contractuale nu se vor modifica. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  • Intră în Aplicația YOXO > opțiunea Mai mult > alege Abonamentele tale > alege Adaugă un abonament nou YOXO 
  • Alege configurația noului abonament 
  • Alege dacă activezi un număr nou sau dacă vrei să treci un număr existent, din altă rețea, pe YOXO
  • În continuare, urmează pașii indicați în aplicație pentru portarea numărului de telefon

Dacă nu ai încă un cont YOXO, pentru a porta un număr (indiferent dacă este Prepay sau abonament), va trebui să urmezi acești pași:

1. Alege configurația pe care o dorești pentru noul abonament direct din aplicația YOXO

2. Creează-ți un cont YOXO (nume, prenume, adresa de email și parolă)

3. Validează adresa de email apăsând pe link-ul primit (pe adresa email pe care ai făcut contul)

4. Alege opțiunea Îmi păstrez numărul și introdu numărul pe care vrei să activezi oferta YOXO

5. Introdu codul PIN de validare număr (primit prin SMS) și apoi ți se va arăta eligibilitatea

6. Scanează cartea ta de identitate, așteaptă validarea datelor tale și apoi verifică dacă sunt corecte

7. Înregistrează datele biometrice realizeazând un scurt video (urmează instrucțiunile de pe ecran) 

8. Apasă butonul Începe portarea pentru ca procesul de portare a numărului tău să înceapă 

9. Completează datele solicitate: număr telefon, adresa email, nume operator curent și codul de abonat (dacă ai abonament) / seria SIM formată din 19 caractere (dacă ai cartelă preplătită). Dacă nu găsești aceste informații, urmează instrucțiunile din acest articol

10. Încarcă documentul solicitat astfel:

  • Dacă ai abonament: încarcă în aplicație cea mai recentă factură (imagine sau .pdf)
  • Dacă ai cartelă preplătită: încarcă o poză cu seria SIM-ului tău existent sau introdu manual seria acestuia

11. Alege adresa (de domiciliu sau completezi adresă nouă) unde vrei să îți fie trimisă cartela SIM

12. Bifează că ești de acord cu Termenii și condițiile dacă datele din sumarul comenzii tale (care se va afișa în acest pas) sunt corecte

13. Înregistrează cardul bancar ce va fi folosit pentru activare și ulterior, pentru plata facturilor lunare. Este necesară verificarea lui, de aceea 1 LEU îți va fi retras din cont (ți-l returnăm în aceeași zi). Plata primei luni de abonament se va efectua în momentul în care vei activa SIM-ul - asigură-te că ai fonduri suficiente pe card în acel moment.  

14. Așteaptă livrarea SIM-ului. În aplicație vei putea vedea, pas cu pas, care este stadiul comenzii tale și când îți va fi livrată cartela SIM cu numărul temporar. În cazul în care ai ales eSIM, nu se aplică acest pas, iar activarea numărului temporar se face pe loc.

15. După primirea cartelei SIM YOXO cu numărul temporar, intră din nou în aplicație și activează-l astfel:

  • Scanează codul de bare de pe pachetul SIM
  • Alege data la care vrei să se facă portarea: poți alege o zi sau un interval de două zile consecutive în minimum 3 zile și maximum  25 de zile de la data activării SIM-ului YOXO
  • Trimite cererea de portare. În aplicație se va actualiza situația cererii tale, pe măsură ce ea se schimbă. Până atunci, poți folosi resursele din abonament pe numărul tău temporar.

Abonamentul tău YOXO devine activ imediat după efectuarea plății pentru configurația pe care ai ales-o. Inițial, serviciile vor fi disponibile pe numărul temporar, iar după finalizarea portării, acestea se vor transfera pe numărul tău.

La finalizarea procesului de portare vei primi un SMS și un mesaj în aplicație care îți vor confirma că modificarea s-a efectuat cu succes și că transferul serviciilor s-a făcut pe numărul tău (numărul temporar nu va mai fi disponibil din acest moment). Vei primi și un contract la adresa de email cu care a fost creat contul YOXO.

Află ce poți face dacă cererea de portare a fost refuzată.   

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO