Cum pot să plătesc factura YOXO?

Cardul tău (cel declarat în aplicație) va fi debitat automat cu suma aferentă valorii facturii la sfârșitul fiecărui ciclu de 30 de zile de facturare, după emiterea facturii. Este important să știi că după înrolarea cardului în aplicația YOXO și verificarea lui, pentru plățile recurente nu se mai solicită codul 3D Secure. După ce se efectuează plata, ți se va trimite și un mesaj de confirmare, prin e-mail / vei primi o notificare în aplicație.

Cardul asociat contului tău este setat chiar la momentul activării abonamentului și poate fi modificat ulterior, în aplicație. Sunt acceptate majoritatea cardurilor de credit și de debit, inclusiv Revolut.

Te vom anunța înainte de realizarea plății, ca să te asiguri că ai bani pe card pentru factură - vei primi o notificare în aplicația YOXO. Îți recomandăm să te asiguri că plata recurentă a facturii se va efectua cu succes la data recurenței. Astfel, mai ales dacă te vei afla în roaming la momentul plății, să poți să îți folosești în continuare abonamentul. 

În cazul în care plata automată nu se poate procesa (de ex.: fonduri insuficiente, card blocat/expirat), vei primi un SMS în care ți se va comunica acest lucru. Ai la dispoziție două modalități prin care poți reincerca să plătești factura (vei avea nevoie de un card bancar):

             1. în aplicația YOXO: selectează “Facturi” apoi apasă pe factura neplatită , apoi pe “Încearcă din nou plata”.

             2. pe site-ul YOXO: accesează https://www.yoxo.ro/plata-factura/numar , introdu numărul tău de telefon și urmează pașii pentru a plăti factura restantă.

 

Opțiunile suplimentare activate vor fi plătite pe loc, cu același card folosit pentru plata abonamentului, salvat în aplicația mobilă YOXO.

Plata facturii YOXO poate fi făcută doar din aplicație sau de pe site-ul YOXO. Nicio plată efectuată prin altă modalitate (terminalele de tip SelfPay, QIWI, Paypoint, Pago etc) nu se va aloca în contul YOXO. Dacă ai făcut o astfel de plată, te rugăm să te adresezi comerciantului pentru anularea tranzacțiilor și rambursarea banilor, echipele de suport YOXO nu pot interveni în legătură cu aceste plăți.

 

În luna iunie 2025 are loc o campanie de informare cu privire la actualizarea cardurilor utilizate în aplicația YOXO. Această campanie are ca scop actualizarea mecanismelor de plată conform cu cele mai recente standarde Mastercard și Visa. În afară de îmbunătățirea securității plăților, actualizarea datelor cardului  va ajuta și la înlăturarea erorilor cu care unii dintre utilizatorii YOXO s-au confruntat de-a lungul timpului.  Campania nu targeteaza toți utilizatorii, ci doar pe aceia care nu și-au actualizat datele cardului în aplicație în ultimul an. Dacă păstrează același card, aceștia vor trebui doar să reintroducă datele cardului existent în aplicația YOXO, deci nu sunt obligați să schimbe cardul cu care aleg să facă plățile în aplicația YOXO.

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup