Cine poate activa un abonament YOXO?
În acest moment abonamentele YOXO sunt disponibile doar pentru persoane fizice.
Iată ce variante ai la dispoziție:
- Activarea unui abonament cu un număr de telefon nou, pe care îl alegi direct din aplicație
- Trecerea unui abonament existent Orange la YOXO, cu păstrarea numărului de telefon
Condițiile care trebuie îndeplinite în acest caz sunt:
- Trebuie să fii titularul de abonament
- Trebuie să te afli în afara perioadei contractuale sau în ultima lună de contract
- Abonamentul tău nu este într-un pachet de tip Orange Family sau Orange Love
- Nu ai facturi neachitate și sunt achitate ratele tale de la Orange (dacă ai)
- Numărul nu este suspendat sau închis
3. Trecerea unei cartele Orange PrePay la YOXO, cu păstrarea numărului de telefon (numărul trebuie să fie activ în momentul în care faci cererea)
4. Poți porta un număr de telefon (abonament sau cartela PrePay) , dacă acum ești clientul altui operator de telefonie mobilă
De asemenea, poți porta și un număr de telefon pentru care ai solicitat rezilierea, cu condiția ca cererea de portare să ajungă la noi în cel mult 31 de zile lucrătoare.