Ce trebuie să știu dacă vreau să portez un număr YOXO în altă rețea?
Iată câteva informații utile pentru situația în care vrei să portezi numărul de la YOXO în altă rețea:
-
YOXO este un abonament de telefonie fără perioadă contractuală, deci va fi nevoie să introduci codul de abonat YOXO pe cererea de portare. Acesta se găsește pe orice factură YOXO.
-
Dacă ai achitat factura pentru luna în curs, în cazul în care te hotărăști să renunți la abonamentul YOXO sau să portezi numărul în altă rețea, nu vei primi bani înapoi pentru restul zilelor din luna de facturare în care numărul nu a fost utilizat ca urmare a închiderii sau portării acestuia.
- Dacă cererea de portare a fost aprobată, nu trebuie să mai faci nimic în aplicația YOXO: numărul va fi mutat în altă rețea la data comunicată, nu se vor mai emite alte facturi și nu vei mai primi alte notificări în legătură cu acesta.
Nu ai găsit ce căutai?
YOXO
HelperAI
Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!
powered by Gen AI


