Ce trebui să fac dacă am trecut pe Prepay dar nu funcționează?
După ce ai primit SMS-ul prin care ți se confirmă închiderea abonamentului și trecerea pe Prepay, trebuie să închizi și să redeschizi telefonul.
Asigură-te ca ai încărcat cartela cu opțiune sau credit în cel mult 24 de ore de la data trecerii pe cartela PrePay. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11:00, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59.
Dacă au trecut cele 24 ore de la trecerea pe Prepay și nu ai reîncărcat cartela, nu vei mai putea face trafic de internet sau efectua apeluri/trimite SMS-uri. Vei putea doar sa primesti apeluri/SMS-uri si va trebui sa reincarci cu o optiune din oferta prepay pentru a avea resurse de internet si voce.
Dacă ai făcut deja toti pasii de mai sus și tot nu ai semnal, contactează Serviciul Clienți Orange.