YOXO

Ce trebui să fac dacă am trecut pe Prepay dar nu funcționează?

După ce ai primit SMS-ul prin care ți se confirmă închiderea abonamentului și trecerea pe Prepay, trebuie să închizi și să redeschizi telefonul.

Asigură-te ca ai încărcat cartela cu opțiune sau credit în cel mult 24 de ore de la data trecerii pe cartela PrePay. De exemplu, dacă ai primit SMS-ul de confirmare pe 19 iunie la ora 11:00, trebuie ca reîncărcarea să se proceseze până pe 20 iunie, la ora 10:59.
Dacă au trecut cele 24 ore de la trecerea pe Prepay și nu ai reîncărcat cartela, nu vei mai putea face trafic de internet sau efectua apeluri/trimite SMS-uri. Vei putea doar sa primesti apeluri/SMS-uri si va trebui sa reincarci cu o optiune din oferta prepay pentru a avea resurse de internet si voce.

Dacă ai făcut deja toti pasii de mai sus și tot nu ai semnal, contactează Serviciul Clienți Orange.
 

 

 

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO