Ce poți face dacă întâmpini probleme cu serviciul de date mobile?

Iată ce poți face dacă întâmpini dificultăți în utilizarea internetului pe numărul tău YOXO:

► Verifică tipul cartelei SIM:
Îți recomandăm să folosești un SIM compatibil cu tehnologia actuală. Dacă folosești un SIM mai vechi, înlocuiește-l cu unul nou într-un Magazin Orange sau solicită un eSIM din aplicația YOXO dacă telefonul tău este compatibil cu această tehnologie. Dacă ai o cartelă fizică în telefon, este indicat să o înlocuiești la fiecare 2 ani pentru o funcționare optimă.

► Solicită resetări ale serviciilor în secțiunea Messenger din aplicația YOXO:
Poți solicita asistență în secțiunea Messenger pentru a face resetări APN, LTE sau 5G, dacă este necesar. Aceste resetări pot ajuta la remedierea problemelor de conexiune.

► Repornește dispozitivul:
Este recomandat să repornești telefonul, mai ales dacă au fost făcute resetări din sistem. Activarea modului avion poate fi de asemenea utilă pentru a reseta conexiunile de rețea.

► Verifică locația și zonele în care experimentezi dificultăți:
E bine să fii atent la locul în care întâmpini probleme: în interior sau în exterior (indoor/outdoor). În cazul în care ești în interior, semnalul poate fi mai slab. Testează funcționarea serviciului și în exterior. Dacă observi probleme în zona ta, te rugăm să ne comunici adresa pentru verificări suplimentare.

► Testează viteza internetului:
Pentru a verifica viteza de internet, accesează site-ul www.speedtest.ro și apasă pe butonul GO. În felul acesta poți vedea dacă vitezele conexiunii la internet sunt în parametri.

► Verifică indicatorul de rețea:
Urmărește dacă pe ecranul telefonului este afișat indicatorul 3G, 4G sau 5G și dacă există semnal de rețea. Lipsa semnalului poate fi cauza problemelor de conectivitate.

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup