Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?

În cazul în care plata abonamentului a eșuat, poți încerca să faci plata manual, alegând una dintre variantele de mai jos:

  • Din aplicația YOXO - intră în secțiunea Facturi > apasă pe factura neplatită > Încearcă din nou plata. Asigură-te că a fost rezolvat motivul pentru care plata a eșuat; de exemplu, dacă nu aveai fonduri suficiente pe card la acel moment și l-ai alimentat între timp. 
  • Dacă plata facturii nu s-a putut face prin intermediul aplicației YOXO, intră aici , introdu numărul tău de telefon și urmează pașii pentru a plăti factura restantă folosind un card bancar.

În cazul în care plata abonamentului nu a fost efectuată deoarece cardul salvat în aplicație a expirat, trebuie să înregistrezi un nou card în Aplicația YOXO. Mai multe detalii găsești aici.

 

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup