Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?

În cazul în care plata abonamentului a eșuat pe motiv de fonduri insuficiente, vom încerca să refacem plata în mod automat de două ori, la interval de o oră. De exemplu, dacă s-a emis factura la ora 14:00, iar pe cardul salvat în aplicație nu sunt fonduri suficiente, se va reîncerca plata la ora 15:00 și la ora 16:00.

În continuare, utilizatorii vor putea reincerca plata astfel:

  • din aplicație oricând după intrarea în perioada de grație sau in perioada de suspendare;
  • pe site, https://www.yoxo.ro/plata-factură/număr. Momentan această modalitate de plata este fi disponibilă doar în perioada de suspendare, nu și în cea de grație (nu și în primele 7 zile de la emiterea facturii neplătite)

În cazul în care plata abonamentului nu a fost efectuată deoarece cardul salvat în aplicație a expirat, trebuie să înregistrezi un nou card în Aplicația YOXO. Mai multe detalii găsești aici.

 

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup