Ce fac dacă am uitat PIN-ul setat ca parolă pentru mesageria vocală?
PIN-ul setat ca parolă pentru mesageria vocală se poate reseta prin contact la Serviciul Clienți – cu păstrarea mesajelor existente, urmând ca apoi să setezi un PIN nou în procesul de configurare a mesageriei vocale.
O altă opțiune de resetare a PIN-ului este dezactivarea și reactivarea mesageriei vocale, tot prin contact la Serviciul Clienți – în acest caz însă, odată cu dezactivarea mesageriei vocale, este posibil ca mesajele să fie șterse fără a putea fi recuperate.
O altă opțiune de resetare a PIN-ului este dezactivarea și reactivarea mesageriei vocale, tot prin contact la Serviciul Clienți – în acest caz însă, odată cu dezactivarea mesageriei vocale, este posibil ca mesajele să fie șterse fără a putea fi recuperate.
Nu ai găsit ce căutai?
YOXO
HelperAI
Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!
powered by Gen AI

