Ce fac dacă am pierdut telefonul sau mi-a fost furat?
În cazul în care ai pierdut / ți s-a furat dispozitivul cu care folosești abonamentul YOXO, este necesar să soliciți suspendarea pe motiv de “Furt” a numărului de telefon și să înlocuiești într-un Magazin Orange, SIM-ul respectiv, pentru a putea relua utilizarea abonamentului.
Dacă mai ai un alt dispozitiv disponibil (smartphone sau tabletă), poți descarcă aplicația YOXO și iți poți schimba parola contului.
Iată cum trebuie să procedezi în cazul în care ai pierdut telefonul sau ți-a fost furat:
1. Contactează Serviciul clienți pentru a cere suspendarea pentru “Furt” a abonamentului.
2. Înlocuiește SIM-ul/eSIM-ul:
- Fie că foloseai un SIM clasic sau un eSIM, va trebui să soliciți înlocuirea în oricare dintre magazinele proprii Orange (înlocuirea nu se poate face la parteneri).
- Înlocuirea se face doar la cererea titularului și va trebui să prezinți un act de identitate. Schimbarea cartelei SIM este gratuită.
- În cazul în care dorești un eSIM, asigură-te că noul telefon este compatibil și că nu ai atins limita de 3 instalări / 12 luni.
- Dacă noul tău dispozitiv nu este compatibil eSIM sau dacă ai atins limita de 3 instalări / 12 luni, va trebui să soliciți o carteă SIM, urmând instrucțiunile prezentate mai sus.
3. Cere reconectarea abonamentului – după ce ai instalat eSIM pe noul tău dispozitiv sau intrat în posesia cartelei SIM (în funcție de ce tip de SIM folosești), contactând din nou Serviciul clienți.