Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?
Activarea abonamentului se face exclusiv în aplicația YOXO – nu se poate face în magazinele fizice sau pe alte canale. Tot procesul are loc online, nu este nevoie să ne aduci documentele în magazin (ca în cazul altor abonamente). Aplicația YOXO este disponibilă pentru Android, Huawei, cât și pentru iOS.
Înainte de a începe, asigură-te că ai la îndemană:
- Cartea de identitate (pentru cetățeni români - eliberată după 1997)
- Pentru cetățeni străini cu permis de ședere sau reședință, se solicită în aplicație:
- pașaport și permis de ședere sau de reședință - Un card de credit valid (se acceptă inclusiv Revolut)
- Acces la adresa email pe care o vei asocia contului YOXO
Pentru a-ți activa abonamentul, intră în aplicația YOXO unde va trebui să faci următoarele acțiuni (urmând pașii din aplicație):
- Ai posibilitatea de a adăuga abonamentul nou pe un cont YOXO existent (dacă ai unul și dorești acest lucru) pentru a administra toate numerele din același spațiu:
- Pentru a adăuga abonamentul nou pe același cont, intră în aplicația YOXO și alege Mai mult à Abonamentele tale à Adaugă un abonament nou YOXO. Datele tale contractuale nu se vor modifica.
- Dacă nu ai un cont YOXO sau nu dorești să asociezi noul abonament unui cont existent, mergi direct la pasul 2 și ulterior și se va cere să creezi un cont folosind o adresă de email
- Alegi configurația dorită pentru noul abonament
- Alegi opțiunea ”Număr nou” din aplicația YOXO și apoi alegi numărul preferat din lista propusă
- Îți scanezi cartea de identitate și apoi îți trimitem contractul la adresa de email asociată contului
- Alegi tipul de SIM pe care îl vei folosi:
- eSIM (dacă telefonul tău este compatibil cu acestă tehnologie și preferi această opțiune); în acest caz activarea abonamentului se poate finaliza în aceeași zi deoarece nu îți trimitem nimic prin curier. Poți instala eSIM de oriunde, trebuie doar să fii conectat la internet prin Wi-Fi
- cartelă SIM; în acest caz va trebui să completezi adresa unde vrei să îți fie trimisă gratuit, prin curier. Ai la dispoziție 14 zile din momentul plasării comenzii pentru a activa cartela SIM. Dacă nu o activezi în 14 zile, comanda ta de abonament YOXO va fi anulată automat și va trebui să reiei procesul. Din păcate, nu mai putem garanta ca numărul ales va fi disponibil.
- Introdu datele cardului tău bancar. Pentru a inregistra cardul tau in aplicatie este necesara verificarea lui. De aceea, 1 RON îți va fi retras din cont și va fi returnat în aceeași zi. Plata abonamentului se va efectua în momentul în care vei activa SIM-ul. Asigură-te că ai bani pe card în momentul în care activezi SIM-ul. Cardul înregistrat va fi utilizat și ulterior pentru plata recurentă a facturilor emise pentru abonamentul tău.
- Dacă ai ales cartelă SIM, va trebui să o activezi după ce o primești. Intră în aplicația YOXO și urmează pașii de mai jos:
- Scanează cartela SIM sau introdu manual seria SIM-ului înscrisă pe pachetul SIM
- Seria SIM-ului va fi validată, iar plata se va efectua de pe cardul înscris în prealabil în aplicație.
- Repornește telefonul pentru a beneficia de abonamentul tău YOXO
- Mai multe detalii găsești aici
În aplicație vei putea vedea, pas cu pas, care este stadiul comenzii tale și când îți va fi livrată cartela SIM (dacă nu ai ales eSIM).
Dacă întâmpini probleme în procesul de activare, găsești informații utile aici.