Cum pot modifica abonamentul YOXO?
Poți solicita modificarea abonamentului YOXO (pachetul de bază, cu minute, SMS-uri și internet) oricând, cu cel puțin 24h înainte de emiterea facturii și de câte ori dorești, direct din aplicația mobilă. Noua configurație devine activă de la următoarea dată de facturare. După ce s-a făcut trecerea la noua ofertă, din luna următoare se poate din nou modifica abonamentul, în sens inferior sau superior.
Dacă în prezent primești banii înapoi pe netul neconsumat (abonament YOXO activat înainte de 21.10.2021), vei pierde acest beneficiu când treci la noul abonament și nu îl mai poți reactiva ulterior deoarece această ofertă nu mai este disponibilă.
Pentru a cere schimbarea de abonament, urmează acești pași:
- Intră în aplicația mobilă YOXO, în tabul Mai mult și alege opțiunea Abonamentul tău
- Selectează Modifică abonament
- Alege apoi noua configurație a abonamentului
Atenție: la data de facturare se va efectua plata. Asigură-te că în ziua respectivă ai pe card fonduri suficiente, care să acopere valoarea noului pachet ales de tine. Dacă plata a eșuat , nu vei putea trece pe noua ofertă și vei intra în perioada de grație. Vei fi notificat și ți se va spune cum trebuie să procedezi pentru a plati factura restanta
După ce se activează noua ofertă, vei primi o confirmare
Dacă te-ai răzgândit după ce ai înregistrat deja o cerere de trecere la noua ofertă și vrei alt pachet:
- va fi necesar să o anulezi (până la data recurenței) și apoi să ceri din nou modificarea pachetului
- sau poți să astepți să se proceseze cererea inițială la prima dată de facturare și să alegi ulterior abonamentul preferat.