YOXO

Când pot să închid abonamentul YOXO și cum?

Poți solicita acest lucru în orice moment, gratuit.

Abonamentul trebuie să fie activ pentru ca solicitarea să se poată procesa. Dacă ești în perioada de grație sau numărul este suspendat pentru că plata lunară a eșuat, poți să închizi abonamentul numai după achitarea sumei restante în aplicația mobilă sau pe https://www.yoxo.ro/plata-factura/numar . 
Pentru a solicita inchiderea numarului, intră în aplicația YOXO, în secțiunea Mai multe – Abonamentul tău și alege Închide abonament. Dacă ai mai multe numere pe care le gestionezi în același cont, va trebui să faci cererea pentru fiecare abonament (la care dorești să renunți) în parte. Poți opta pentru păstrarea numărului pe cartelă Prepay Orange sau poți să renunți la el definitiv.

Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă.
    *Dacă ai un abonament activat înainte de 21 octombrie 2021 și ai oferta cu banii înapoi pt GB neconsumați, contravaloarea internetului neconsumat (vom lua în calcul doar GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe cardul pe cardul pe care l-ai folosit la plată. 

  • Dacă ai solicitat trecerea pe cartelă Prepay, migrarea se va face în aceeași zi și va funcționa cu aceeași cartelă SIM sau profil eSIM (în funcție de ce foloseai). Dacă alegi să păstrezi numărul YOXO pe o cartelă prepay Orange, primești 10 GB și minute/SMS nelimitate în rețeaua Orange timp de 24 de ore.

Ulterior, dacă nu reîncarci cu o opțiune sau cu credit, perioada de grație (în care vei putea doar să primești apeluri/SMS-uri pe numărul tău) va fi de 30 de zile.

  • Dacă nu rămâne niciun abonament YOXO activ pe acel cont, cardul se șterge automat din cont.
  • Poți închide abonamentul tău YOXO de maximum 3 ori într-un interval de 12 luni.  
  • Dacă dorești să migrezi la un abonament Orange, închiderea abonamentului YOXO nu se face din aplicație ci trebuie să urmezi pașii descriși aici

 

 

 

 

 

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO