Întrebări frecvente despre facturi, plăți și consum
Întrebări frecvente despre facturi, plăți și consum
Cum se reconectează abonamentul meu după efectuarea plății restante?
Cum pot să plătesc factura YOXO?
Ce se întâmplă dacă nu consum toate beneficiile incluse într-o lună?
Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?
Cum pot să îmi schimb/șterg cardul din aplicația YOXO?
Pot plăti în aplicația YOXO și alte abonamente de pe contul meu Orange?
Cum primesc banii înapoi pentru internetul neconsumat la abonamentul YOXO?
Pot modifica data recurenței de plată a facturii?
Pot sa amân plata facturii?
Dacă mai am și alte abonamente Orange, primesc o singură factură pentru toate?
Cum pot sa vizualizez / descarc factura YOXO?
Ce se întamplă dacă nu plătesc abonamentul la timp?
Când mi se emite factura pentru abonament și opțiuni?
Cum verific consumul de internet, minute&SMSuri și opțiuni pe abonamentul YOXO?
Cum pot să am acces la detaliile de convorbiri?
Ce se întâmplă dacă am consumat tot internetul configurat inițial?